News! easyJet: nowy program lojalnościowy, "inteligentne" uniformy
01:53
Europejska linia
lotnicza EasyJet ogłosiła wprowadzenie nowego programu lojalnościowego Flight
Club. Ma zapewnić większą elastyczność rezerwacji osobom podróżującym
samolotami pod pomarańczową banderą. Program Flight Club skierowany jest do klientów często
korzystających z usług easyJet. Program Flight Club obejmie klientów w całej Europie już na początku 2016
roku. Najaktywniejsi klienci linii zostaną zaproszeni do przystąpienia do niego
w momencie, kiedy spełnią kryteria oparte o liczbę rezerwacji i lotów lub
osiągnięcie wskazanego poziomu wydatków na loty easyJet na przestrzeni 12
miesięcy.
Członkowie programu skorzystają m.in. z poniższych usług:
·
Bezpłatne zmiany
lotów – klienci objęci programem będą mogli
dowolnie zmieniać rezerwacje bez dodatkowych opłat administracyjnych;
·
Bezpłatne zmiany
danych pasażerów –
usługa obejmuje aż do 5 bezpłatnych zmian danych pasażerów w okresie 12
miesięcy;
·
Gwarancja
najniższej ceny
– jeśli pasażer znajdzie lot w niższej cenie w 48 godzin od dokonania
rezerwacji, easyJet zobowiązuje się wyrównać różnicę w opłatach i przekazać 10%
rabatu do wykorzystania podczas kolejnej rezerwacji;
·
Zapowiedzi i
oferty specjalne –
klienci objęci programem będą z wyprzedzeniem informowani o najnowszych
ofertach i obniżkach cen;
·
Dedykowane biuro
obsługi klienta –
beneficjenci programu otrzymają wsparcie dedykowanego zespołu obsługi klienta.
Więcej informacji na temat programu Flight Club zostanie ujawnionych w momencie
jego premiery.
Nowy program lojalnościowy będzie działał równolegle do obecnej oferty
easyJet Plus, która pozwala pasażerom na wybór miejsca w samolocie, usprawnia
odprawę bagażową i umożliwia wcześniejsze wejście na pokład.
easy Jet świętuje właśnie 20-lecie działalności (pierwszy lot odbył się 10 listopada 1995 r.). Z okazji jubileuszu linia zaprezentowała okolicznościowe malowanie samolotu, przedstawiające mozaikę złożoną z ponad 100 tysięcy zdjęć. Są to ujęcia przedstawiające 20-letnią historię przewoźnika widzianą z perspektywy pasażerów, którzy podzielili się z linią swoimi wspomnieniami ze wspólnych podróży. Mozaika pokazuje również, jak w ciągu ostatnich dwóch dekad linia odmieniła sposób podróżowania dzięki przemyślanej polityce cenowej i przyjaznej obsłudze. Przedstawiono też m.in. innowacyjną technologię, która zostanie wykorzystana w nowych uniformach załogi i inżynierów. Jej zadaniem będzie ułatwienie komunikacji i zapewnienie większego bezpieczeństwa pracowników. easyJet z siedzibą główną w Luton lata na 780 trasach pomiędzy 135 lotniskami w 31 krajach. (Źródło: Grayling)
easy Jet świętuje właśnie 20-lecie działalności (pierwszy lot odbył się 10 listopada 1995 r.). Z okazji jubileuszu linia zaprezentowała okolicznościowe malowanie samolotu, przedstawiające mozaikę złożoną z ponad 100 tysięcy zdjęć. Są to ujęcia przedstawiające 20-letnią historię przewoźnika widzianą z perspektywy pasażerów, którzy podzielili się z linią swoimi wspomnieniami ze wspólnych podróży. Mozaika pokazuje również, jak w ciągu ostatnich dwóch dekad linia odmieniła sposób podróżowania dzięki przemyślanej polityce cenowej i przyjaznej obsłudze. Przedstawiono też m.in. innowacyjną technologię, która zostanie wykorzystana w nowych uniformach załogi i inżynierów. Jej zadaniem będzie ułatwienie komunikacji i zapewnienie większego bezpieczeństwa pracowników. easyJet z siedzibą główną w Luton lata na 780 trasach pomiędzy 135 lotniskami w 31 krajach. (Źródło: Grayling)
6 komentarze
Bardzo ciekawa promocja, takie programy partnerskie rzeczywiście bardzo mocno wspierają znane marki.
OdpowiedzUsuńDlatego o tym piszę :)
OdpowiedzUsuńfajnie, że stali klienci będą informowani o promocjach. przynajmniej człowiek wie, że naprawdę warto stawiać na daną markę :D
OdpowiedzUsuńFajny program
OdpowiedzUsuńBardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.
OdpowiedzUsuńJak widać programy lojalnościowe wdrażają nie tylko sklepy, ale i linie lotnicze. Każda z firm pragnie mieć lojalnych Klientów, gdyż konkurencja na rynku jest tak duża, że czymś tego Klienta przyciągnąć trzeba. Dla konsumentów ma to duże plusy, gdyż firmy konkurują nie tylko ceną, ale oferują coś więcej ;)
OdpowiedzUsuń