Moje książki z autografem

00:48



Polecam wszystkim moje książki jako najlepszy prezent pod choinkę. Wysyłam pocztą, na terenie Warszawy - umawiam się i dostarczam.
Oto dostępne jeszcze pozycje:
Atlas Turystyczny Rzymu, Wydawnictwo SBM, twarda oprawa, atrakcyjny layout, piękne zdjęcia w mnogości i jak zwykle u mnie nietypowe podejście do tematu czyli autorskie trasy i miejsca nieznane. Cena 30 zł. Oto kilka stron atlasu:


W przewodniku proponuję kilka tras - każda, jak widać jest zaopatrzona w mapkę:


Polecam też moje wcześniejsze pozycje:

Europa za pół ceny - przewodnik po naszym kontynencie w pigułce (20 krajów, mnóstwo użytecznych adresów internetowych). Cena 30 zł


Romans po włosku - powieść po miłości Polski i Włocha w krajobrazach Ligurii, Werony i Dolomitów. Cena 30 zł


Zrywając z diabłem - powieść o etyce w biznesie, czyli o pułapkach, jakie czekają na młodego człowieka z mniejszego miasta, który zaczyna pracę z dużym ośrodku. Napisana wraz z Simonem Dziak-Czekanem, wybitnym mówcą motywacyjnym. Cena 40 zł






Zobacz również:

0 komentarze