Od dziś - weekend za pół ceny w całej Polsce!
19:28
Od
22 listopada w całej Polsce rozpoczyna się VII edycja akcji „POLSKA ZOBACZ
WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY”. Mimo, że sprzedaż ofert rozpoczęła się pod
koniec października, to wciąż na turystów czekają ciekawe atrakcje. A to
dlatego, że w tym roku do akcji przystąpiła rekordowa liczba partnerów – ponad
1000.
Celem
akcji „POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY” jest zachęcenie Polaków
do poznawania Polski poza głównym sezonem turystycznym. Dzięki tej
inicjatywie Polska Organizacja Turystyczna chce wpłynąć na wydłużenie sezonu
turystycznego w Polsce.
Akcja z roku na rok staje się
coraz popularniejsza, zarówno wśród turystów, jak i partnerów. Pilotażowa
odsłona została zorganizowana w 2016 roku i skorzystało z niej 60 tys. osób.
Ostatnia edycja (marzec 2019) przyciągnęła aż 182 tys. turystów. W tej edycji
po raz pierwszy akcja promowana jest na dziewięciu rynkach: białoruskim,
czeskim, litewskim, niemieckim, norweskim, rosyjskim, słowackim, szwedzkim
i ukraińskim. Ofertę dla turystów z zagranicy przygotowała blisko połowa
partnerów.
Propozycje dla turystów
przygotowała rekordowa liczba partnerów – ponad tysiąc. Tradycyjnie już
najwięcej ofert czeka na turystów w woj. małopolskim (161 zgłoszeń). Ponad sto propozycji mają także woj. pomorskie, dolnośląskie i mazowieckie.
Partnerzy obniżają nie tylko ceny zakwaterowania – ta branża stanowi największy
procent oferty wszystkich dotychczasowych edycji (tym razem jest to 39
proc. oferty). Turyści będą mogli skorzystać z propozycji wielu restauracji,
muzeów, uzdrowisk i innych atrakcji turystycznych. Należy pamiętać, że
partnerzy, by wziąć udział w akcji, musieli obniżyć o min. 50 proc. cenę
głównej usługi.
Aby skorzystać ze zniżek,
należy odnaleźć interesujące miejsce za pomocą mapy lub wyszukiwarki
na stronie www.polskazobaczwiecej.pl i zapoznać się ze szczegółową ofertą partnerów. Sprzedaż potrwa do wyczerpania ofert.
Partnerem
strategicznym akcji są Polskie Linie Lotnicze LOT, a PKS Polonus i PKP
Intercity wspierają inicjatywę jako partnerzy promocyjni (źródło: POT)
0 komentarze