News! Pierwszy weekend za pół ceny już 31 marca - 2 kwietnia

08:22



17 marca rozpoczyna się promocja usług w ramach pierwszego w tym roku turystycznego weekendu ze zniżką. Przede wszystkim działania w internecie, social mediach, w szczególności na FB „Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny”, z wykorzystaniem kanału YouTube PolandTravel i emisja filmów tzw. wiralowych. (https://youtu.be/L80kzYGS0Wk; https://youtu.be/kcNZv33SyMM ).
Organizatorzy akcji, czyli Polska Organizacja Turystyczna wspierana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki chcą, aby propozycje jakie pojawią się podczas akcji zachęciły Polaków do wyjazdu i zainspirowały do lepszego poznania kraju. A Polska ma wiele do zaoferowania. Mamy 50 tysięcy szlaków turystycznych, ponad 18 tysięcy rowerowych, ponad 800 muzeów, 145 parków krajobrazowych i narodowych i 14 obiektów wpisanych na listę UNESCO. To jest potencjał, który chcemy pokazywać i zachęcać do jego odkrywania.
Ogólnopolska akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół ceny” to wykorzystanie sprawdzonej formuły weekendowych akcji zniżkowych organizowanych przez polskie miasta i regiony i przeniesienie jej na poziom krajowy. Projekt jest skierowany do branży turystycznej i gestorów atrakcji turystycznych oraz do turystów indywidualnych, którzy w dniach 31 marca – 2 kwietnia 2017 r. mogą skorzystać ze specjalnie przygotowanych zniżek w wysokości -50%.
Rok temu w akcji wzięło udział 400 podmiotów i 60 tysięcy turystów skorzystało z oferty, obecnie zgłosiło się 450 przedsiębiorców oferujących usługi turystyczne i około turystyczne. Najwięcej z nich to reprezentanci Małopolski, Dolnego Śląska i Mazowsza. Ponad 250 ofert dotyczy zakwaterowania, przeszło  100 zwiedzania i gastronomii, blisko 100 kultury i sztuki.
Organizatorzy akcji liczą, że liczba turystów, którzy wykorzystają zniżkę w roku bieżącym wyniesie około 100 tysięcy.
Głównym celem akcji jaki sobie stawiają organizatorzy to ożywienie krajowego ruchu turystycznego i zwiększenie wpływu turystyki na dynamikę rozwoju gospodarki. W 2015 roku udział gospodarki turystycznej w PKB wyniósł 5,6 % (w 2014 – 5,1%). Rozwojowi turystyce w Polsce ma sprzyjać wydłużenie sezonu, zwiększenie zainteresowania wyjazdami weekendowymi, w szczególności w tzw. sezonie niskim oraz wzmocnienie promocji oferty turystycznej wśród turystów krajowych. Dodatkowo skierowanie akcji do branży turystycznej w całej Polsce kieruje ruch turystyczny także do mniej znanych miejscowości turystycznych (Źródło: POT)

Zobacz również:

0 komentarze