News! Pierwszy weekend za pół ceny już 31 marca - 2 kwietnia
08:22
17 marca rozpoczyna się promocja usług w ramach
pierwszego w tym roku turystycznego weekendu ze zniżką. Przede wszystkim
działania w internecie, social mediach, w szczególności na FB „Polska zobacz
więcej - Weekend za pół ceny”, z wykorzystaniem kanału YouTube PolandTravel i
emisja filmów tzw. wiralowych. (https://youtu.be/L80kzYGS0Wk;
https://youtu.be/kcNZv33SyMM ).
Organizatorzy akcji, czyli Polska
Organizacja Turystyczna wspierana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki chcą,
aby propozycje jakie pojawią się podczas akcji zachęciły Polaków do wyjazdu i
zainspirowały do lepszego poznania kraju. A Polska ma wiele do zaoferowania.
Mamy 50 tysięcy szlaków turystycznych, ponad 18 tysięcy rowerowych, ponad 800
muzeów, 145 parków krajobrazowych i narodowych i 14 obiektów wpisanych na listę
UNESCO. To jest potencjał, który chcemy pokazywać i zachęcać do jego odkrywania.
Ogólnopolska akcja „Polska zobacz więcej – weekend za pół
ceny” to wykorzystanie sprawdzonej formuły weekendowych akcji zniżkowych organizowanych
przez polskie miasta i regiony i przeniesienie jej na poziom krajowy. Projekt
jest skierowany do branży turystycznej i gestorów atrakcji turystycznych oraz
do turystów indywidualnych, którzy w dniach 31 marca – 2 kwietnia 2017 r. mogą
skorzystać ze specjalnie przygotowanych zniżek w wysokości -50%.
Rok temu w akcji wzięło udział
400 podmiotów i 60 tysięcy turystów skorzystało z oferty, obecnie zgłosiło się
450 przedsiębiorców oferujących usługi turystyczne i około turystyczne.
Najwięcej z nich to reprezentanci Małopolski, Dolnego Śląska i Mazowsza. Ponad 250
ofert dotyczy zakwaterowania, przeszło 100 zwiedzania i gastronomii, blisko 100
kultury i sztuki.
Organizatorzy akcji liczą, że liczba turystów, którzy
wykorzystają zniżkę w roku bieżącym wyniesie około 100 tysięcy.
Głównym celem akcji jaki sobie stawiają organizatorzy to ożywienie krajowego ruchu turystycznego i zwiększenie wpływu turystyki na dynamikę rozwoju gospodarki. W 2015 roku udział gospodarki turystycznej w PKB wyniósł 5,6 % (w 2014 – 5,1%). Rozwojowi turystyce w Polsce ma sprzyjać wydłużenie sezonu, zwiększenie zainteresowania wyjazdami weekendowymi, w szczególności w tzw. sezonie niskim oraz wzmocnienie promocji oferty turystycznej wśród turystów krajowych. Dodatkowo skierowanie akcji do branży turystycznej w całej Polsce kieruje ruch turystyczny także do mniej znanych miejscowości turystycznych (Źródło: POT)
Głównym celem akcji jaki sobie stawiają organizatorzy to ożywienie krajowego ruchu turystycznego i zwiększenie wpływu turystyki na dynamikę rozwoju gospodarki. W 2015 roku udział gospodarki turystycznej w PKB wyniósł 5,6 % (w 2014 – 5,1%). Rozwojowi turystyce w Polsce ma sprzyjać wydłużenie sezonu, zwiększenie zainteresowania wyjazdami weekendowymi, w szczególności w tzw. sezonie niskim oraz wzmocnienie promocji oferty turystycznej wśród turystów krajowych. Dodatkowo skierowanie akcji do branży turystycznej w całej Polsce kieruje ruch turystyczny także do mniej znanych miejscowości turystycznych (Źródło: POT)
0 komentarze