Radio-italio-mania

14:10




- Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak pięknie opowiadasz - uświadomił mi wiele lat temu Ważny Mężczyzna w Moim Życiu. - Zwróciłem na Ciebie uwagę, bo przyciągnął mnie Twój głos i sposób narracji. Niezwykły! - dodał. Gdy pierwszy raz siadałam przed radiowym "sitkiem", właśnie te słowa brzmiały mi w uszach sprawiając, że zamiast tremy czułam tylko radosne podekscytowanie nową, dziennikarską przygodą. Przyznam, że nie zniechęciły mnie nawet, kilka lat później słowa Mężczyzny Zupełnie Nieważnego w Moim Życiu, iż mam zupełnie nieradiowy głos. Od czasu szkoły muzycznej zawsze wiedziałam, że brzmię dobrze. Zajęcia z dykcji na PWST tylko mi jeszcze pomogły. A tenże, ujmijmy to, epizodyczny pan, też był dziennikarzem, co istotne, bo wśród par wykonujących ten sam zawód rywalizacja pojawia się często i sprawia, że taki związek w pewnym momencie się rozsypuje. Wracając do radia - uwielbiam w nim występować i opowiadać, zwłaszcza o Italii, dlatego teraz z ogromną przyjemnością przyjęłam propozycję wystąpienia w nowej stacji, prowadzonej przez Włocha osiadłego w Warszawie. Do tej pory wszystkie audycje były w języku Dantego, dzisiejsza, z moim udziałem - po polsku.Oto ona - godzinna porcja rozmowy o Włoszech, miejscach mniej znanych rodakom, kuchni - w związku ze zbliżającymi się targami regionalnych produktów włoskich, o których już na tym blogu pisałam, przeplatana moimi ulubionymi piosenkami w wykonaniu najlepszych cantautori:  http://www.spreaker.com/user/idiitalia/targi-produktow-wloskich-warszawa-od30-9 A przy okazji zajrzyjcie na FB na stronę radio I di Italia. Warto go posłuchać w oryginale :) www.facebook.com/idiitalia

Zobacz również:

0 komentarze