Zrywając z diabłem. Nowa książka już za miesiąc do kupienia

23:47



Miłe Panie i Panowie bardzo mili też. Kochani Czytelnicy. Oto już mogę uchylić rąbka tajemnicy. Za miesiąc 17. grudnia br, czyli tuż przed Świętami ukaże się na rynku książka pana Simona Dziak-Czekana - mówcy motywacyjnego oraz moja. To powieść pelna emocjonujących zwrotów akcji dotykająca kwestii etyki w biznesie. Dzieje się głównie nad Bałtykiem, ale w pewnym momencie, na chwilę pojawi się Rzym :)


Więcej na stronie FB, gdzie wkrótce będzie można posłuchać jej fragmentu czytanego przez profesjonalnego lektora https://www.facebook.com/zrywajaczdiablem/
A to link do mojego "portretu" pana Simona, który nakreśliłam, gdy jeszcze nam się współny projekt nie śnił:)
 http://italiannawdrodze.blogspot.com/2014/11/moje-odkrycia-biznes-w-rozjazdach-i.html

Zobacz również:

1 komentarze

  1. Dzień dobry
    na stronie, gdzie można kupić książkę jest niespójna informacja w jakim formacie jest dostępny ebook - raz mowa o PDF i epub, a raz o epub i mobi.
    Proszę o informację czy ebook jest dostępny w formacie mobi?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń