Smakowita Grecka Panorama - targi turystyczno-gastronomiczne w stolicy

13:31


Kochani Mili Państwo. Dziś skoro świt pobiegłam na Stadion PGE Narodowy. Służbowo, aby napisać relację z drugiej już edycji Greckiej Panoramy.


Przypominam, że ubiegłoroczna odbyła się na Torwarze i zajęła jedną, aczkolwiek dużą halę. Tym razem korytarze jednego poziomu wypełniły stoiska aż 120 wystawców z branży turystycznej i gastronomicznej. Przemieszane tak że przeglądając ofertę wyjazdów na przykład na Rodos można było pogryzać chałwę, popijać retsinę albo skosztować konfiturę z mirabelek - przez ulepkowatą słodycz przebijał się jednak aromat owocu.


W międzyczasie Teo Vafidis (vafidis.pl) produkował się przygotowując kolejne swoje dania,


szumiały koła fortuny rozmaitych loterii, na których można było wygrać przeloty bądź pobyty w Grecji, a przez to wszystko przebijała się całkiem sensowna konferansjerka, dzięki której wiadoamo było co, gdzie i kiedy.


Dlatego mimo zbierania głosów do relacji z targów (jutro na Turystyce rp.pl) mogłam na chwilę wyjść, aby zobaczyć fragment musicalu "Mamma mia!" w wykonaniu aktorek z Teatru Roma i przekonać, że nie ustępują Abbie. Świetne głosy, choreografia i figury trio pań przekonało mnie, żeby jednak na ten musical się wybrać. A ja mam nadzieję, że przekonałam z kolei Państwa, aby wybrali się jutro na stadion, bo Grecka Panorama otworzy swoje podwoje również jutro. I ja tam będę, chociażby dla jeszcze jednego kawałka chałwy, jaką widać na zdjęciu niżej :)
http://turystyka.rp.pl/galeria/706827,1299449.html
http://turystyka.rp.pl/artykul/1299397.html


Zobacz również:

0 komentarze