Mój wywiad z panią minister turystyki Tunezji: Oswajamy Europę z tunezyjskością

12:29


Drony patrolujące granicę, nowe procedury bezpieczeństwa w hotelach i na lotniskach, duża kampania promocyjna na rynkach zachodnich. Tak Tunezja zabiega o powrót na dużą skalę turystów - opowiada minister turystyki Tunezji Salma Rekik

Salma Elloumi Rekik, minister turystyki i rzemiosła artystycznego Tunezji, odwiedziła Warszawę przy okazji obchodów 20-lecia obecności w Polsce Tunezyjskiego Urzędu ds. Turystyki, a także 24. Międzynarodowych Targów Turystyki TT Warsaw. Turystyka.rp.pl była jedyną redakcją, której udzieliła wywiadu. A ja miałam zaszczyt, aby z Panią Minister w imieniu mojej Redakcji rozmawiać. I choć do dyspozycji miałam tylko 20 minut, z czystym sumieniem mogę zachęcić do lektury: http://turystyka.rp.pl/artykul/1299051.html

Zobacz również:

2 komentarze