Zakopane - miasto niezwykłych ludzi robiących niezwykłe rzeczy

06:03


Dawno nie było mnie w Zakopanem. A jako smarkula co zimę wyjeżdżałam do stolicy Tatr na narty. W przerwach między wygibasami na stoku a dawaniem w kość paniom sprzątającym w "Orliku" (byłam dzieckiem z nieokiełznaną wprost fantazją), regularnie odwiedzałam dwa miejsca: Galerię Hasiora i Atmę, dom Karola Szymanowskiego, patrona szkoły muzycznej, w której spędziłam 12 lat edukacji podstawowo-licealnej. Mój powrót do przeszłości ma jednak wymiar branżowy. Pokusiłam się o wywiad o Zakopanem jako tzw. "produkcie turystycznym". Zachęcam do lektury:
http://www.aktualnosciturystyczne.pl/produkt-turystyczny/miasto-niezwyklych-ludzi-robiacych-niezwykle-rzeczy (zdjęcie: Skiturowezakopane.pl/madeinzakopane.pl)

Zobacz również:

0 komentarze