"Boski" suflet z gorgonzolą w Via Suzina

05:48


Moje wczorajsze odkrycie, choć niemal w sąsiedztwie mojego domu, bo też na Żoliborzu. Umówiłyśmy się na babskie plotki z koleżanką z liceum w zupełnie innym miejscu, wegetariańskiej i tak zachwalanej na blogach kulinarnych Ósmej kolonii przy Teatrze Komedia. Niestety karta do tego stopnia nas rozczarowała, bo znikły przeboje opisywane przez smakoszy takich jak ulubiony przeze mnie Tasteaway chociażby. A zatem nie chcąc testować tego, co już na papierze nas nie przekonało, ruszyłyśmy na pobliską uliczkę Suzina, gdzie "po drodze" na spotkanie mignęła mi "jakaś' restauracja. To była właśnie "Via Suzina", kojarząca mi się od razu z włoskimi klimatami. Rzeczywiście specjalnością są pizze. My jednak zdecydowałyśmy się na inne menu, kończąc "wielkie żarcie" pysznym deserem - sufletem z... gorgonzolą. Więcej na ten temat na stronie tego bloga Restauracje dla łasucha

Zobacz również:

0 komentarze