Cicerone Pani od garnuszków

13:36




La Signora dei Fornelli alias Doriana Tucci na stronie swojego stowarzyszenia pod tą samą, wdzięczną nazwą, którą można przetłumaczyć jako Kobieta od garnuszków zamieściła właśnie recenzję kulinarnego wieczoru w Mediolanie, który prowadziłam. Oto fragment dotyczący mojej osoby: Anna Kloscowska, giornalista e scrittrice, ha fatto da cicerone con estrema competenza e amabilità, spiegando le tradizioni e le abitudini del suo Paese, sempre in ambito culinario. Tak więc stałam się kulinarnym cicerone, który z "najwyższą kompetencją i wdziękiem objaśnił tradycje i zwyczaje kulinarne swojego kraju". Czuję się doprawdy wyróżniona, zwłaszcza, że Doriana Tucci to we włoskim świecie kulinarnym doprawdy Postać. A wszystko zaczęło się od pasji gotowania i życzliwych przyjaciółek, które namówiły ją na udział w charytatywnym jarmarku, gdzie po raz pierwszy publicznie wyczarowała smakowite dania. Następnie zaliczyła kurs dla profesjonalistów, stworzyła bloga, który wkrótce znalazł się w pięćdziesiątce najlepszych w Italii, Wreszcie założyła stowarzyszenie La Signora dei Fornelli, które ma swoją, jakże apetyczną stronę. Obok recenzji wydarzeń takie jak nasze znajduje się na niej moc przepisów palce lizać. Zainteresowanych i znających włoski odsyłam na jej stronę oraz na FB. Zaś samej Dorianie dziękuję za te zdjęcia tak żywo dokumentujące mediolański wieczór 10 czerwca br w ekskluzywnym hotelu Principe di Savoia, gdzie odbył się pokaz Kuchni polskiej na sposób włoski z udziałem wybitnego Tomka Zdrenki, który prowadziłam. Organizatorem była Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, która całość zorganizowała na szóstkę z plusem. Odsyłam na stronę Doriany: www.lasignoradeifornelli.it

Zobacz również:

0 komentarze