Powrót nad Soma Bay. Ze zwycięską Karoliną, rzecz jasna

00:16



Nasza kitesurferka, dwukrotna już mistrzyni świata we freestyle'u, Karolina Winkowska właśnie pokonała rywalki na Teneryfie. https://www.youtube.com/watch?v=nB3rIVItLK0 W ten sposób umocniła pozycję liderki w Pucharze Świata. A ja znów wracam pamięcią nad Soma Bay, zjawiskową zatokę morza Czerwonego w Egipcie, gdzie się poznałyśmy i gdzie mogłam ją oglądać na żywo trzy dni z rzędu, jak przygotowywała się do tych zawodów. Zrobiłam jej wtedy udaną serię zdjęć z wody.


Okazuje się, że dobre fotki można wykonać nawet starym, zdezelowanym już Canonem 40. Są tacy, którzy na widok mojego aparatu głupio rechoczą - ale są też tacy, którzy najlepszy sprzęt potrafią w tymże morzu Czerwonym utopić, a to sztuka. Ad rem jednak, czyli do rzeczy. Soma Bay, a ściślej koncepcji całej inwestycji poświęciłam artykuł, który właśnie dzisiejszego ranka pojawił się jako materiał główny na naszym portalu Rzeczpospolitej dla branży turystycznej.


Bardzo polecam lekturę: http://www.rp.pl/artykul/706827,1217222-Soma-Bay---turystyczna-wioska-dla-aktywnych.html
ZDJĘCIA MOJEGO AUTORSTWA _ PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ :)

Zobacz również:

0 komentarze