News! Ryanair: Karta Klienta i lepsza obsługa w 2015
08:02
Ryanair ogłosiła nową “Kartę Klienta”
oraz nowe zmiany, które będą wdrażane w tym roku, w ramach programu “Always
Getting Better”. “Karta Klienta” Ryanaira, została ogłoszona z okazji 30-tych
urodzin.
1. „Always Getting Better” to nasz sposób w jaki
składamy obietnice
2. Obiecujemy najniższe ceny
3. Obiecujemy największy wybór połączeń
4. Obiecujemy zawsze stawiać na bezpieczeństwo
5. Obiecujemy
starać się, aby Państwa podróż była
udana
6. Obiecujemy,
że zawsze będziemy najbardziej wiarygodną linią lotniczą w Europie
7. Obiecujemy działać w sposób przejrzysty i dbać
o to, by podróż była prosta
8. Obiecujemy być innowacyjni, aby Państwa
podróż była ekscytująca
Ryanair również prezentuje serię
nowości, które będą sukcesywnie wprowadzane w życie w 2015 roku, jako kolejny
etap wdrażania trzyletniego programu “Always Getting Better”, w zakresie
poprawy jakości usług, obniżenia opłat i ekscytujących wydarzeń cyfrowych,
które mają być wprowadzone w nadchodzącym roku. Obejmują one:
2. Niższe opłaty za: odprawę na lotnisku*, zamianę lotu w sytuacji stawienia się na
lotnisku później niż 40 min
przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu ** oraz nowa opcja anulowania
rezerwacji (15 euro za lot, w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji)
3. Porównywarka cen biletów lotniczych w czasie
rzeczywistym na Ryanair.com.
4. Nowy serwis z opisem kierunków i opiniami
klientów
5. Nowe ubezpieczenie podróżne
6. Spersonalizowana
strona Ryanair.com z opcją 100 wersji strony głównej i spersonalizowane e-maile
reklamowe z ofertą dostosowaną dla danego klienta
7. Nowa opcja 'hold the fare' (5 euro za zatrzymanie
ceny przez 24 godziny).
8. Lepsze menu na pokładach samolotu z większym
wyborem zdrowych posiłków i usługą wcześniejszego zamównienia gorącego śniadania
na wybranych trasach
9. Nowe miejsca siedządze z większą przestrzenią
na nogi i nowa aranżacja Boeing Sky Interiors.
10. Szybsze aplikacje mobilne w rodzimych
językach, ulepszona strona internetowa Ryanair.com, jak również system
rejestracji klienta “My Ryanair”. (Źródło i zdjęcie Ryanair)
0 komentarze