News! Ryanair: Karta Klienta i lepsza obsługa w 2015

08:02



Ryanair ogłosiła nową “Kartę Klienta” oraz nowe zmiany, które będą wdrażane w tym roku, w ramach programu “Always Getting Better”. “Karta Klienta” Ryanaira, została ogłoszona z okazji 30-tych urodzin.
1.   „Always Getting Better” to nasz sposób w jaki składamy obietnice
2.   Obiecujemy najniższe ceny
3.   Obiecujemy największy wybór połączeń
4.   Obiecujemy zawsze stawiać na bezpieczeństwo
5.   Obiecujemy starać się, aby  Państwa podróż była udana
6.   Obiecujemy, że zawsze będziemy najbardziej wiarygodną linią lotniczą w Europie
7.   Obiecujemy działać w sposób przejrzysty i dbać o to, by podróż była prosta
8.   Obiecujemy być innowacyjni, aby Państwa podróż była ekscytująca

Ryanair również prezentuje serię nowości, które będą sukcesywnie wprowadzane w życie w 2015 roku, jako kolejny etap wdrażania trzyletniego programu “Always Getting Better”, w zakresie poprawy jakości usług, obniżenia opłat i ekscytujących wydarzeń cyfrowych, które mają być wprowadzone w nadchodzącym roku. Obejmują one:
      1.   Nowe wnętrza samolotu i nowe mundury załogi pokładowej 
2.   Niższe opłaty za: odprawę na lotnisku*,  zamianę lotu w sytuacji stawienia się na lotnisku później niż 40 min przed odlotem i do 1 godziny po odlocie samolotu ** oraz nowa opcja anulowania rezerwacji (15 euro za lot, w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji)
3.   Porównywarka cen biletów lotniczych w czasie rzeczywistym na Ryanair.com.
4.   Nowy serwis z opisem kierunków i opiniami klientów
5.   Nowe ubezpieczenie podróżne
6.   Spersonalizowana strona Ryanair.com z opcją 100 wersji strony głównej i spersonalizowane e-maile reklamowe z ofertą dostosowaną dla danego klienta
7.   Nowa opcja 'hold the fare' (5 euro za zatrzymanie ceny przez 24 godziny).
8.   Lepsze menu na pokładach samolotu z większym wyborem zdrowych posiłków i usługą wcześniejszego zamównienia gorącego śniadania na wybranych trasach
9.   Nowe miejsca siedządze z większą przestrzenią na nogi i nowa aranżacja Boeing Sky Interiors.

10.   Szybsze aplikacje mobilne w rodzimych językach, ulepszona strona internetowa Ryanair.com, jak również system rejestracji klienta “My Ryanair”. (Źródło i zdjęcie Ryanair)

Zobacz również:

0 komentarze