Jak zarobić na wsi?

07:32



Aby zbudować atrakcyjną ofertę turystyczną na wsi nie wystarczą jedynie pieniądze. Liczą się przede wszystkim oryginalny pomysł, konsekwencja w jego realizacji i ciągła chęć rozwoju. Dowodem na to są laureaci konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej "Na wsi najlepiej - 12 dobrych praktyk w turystyce wiejskiej". Udało mi się porozmawiać z kilkoma z nich i oto rezultat w postaci artykułu "Agroturystyka - przepis na sukces", który szczerze polecam wszystkim osobom, które szczerze mają już dosyć korpo-karier w mieście, czy też już prowadzą agroturystyki i chcą uczyć się od najlepszych: https://zarabiajnaturystyce.pl/ (Zdjęcie: Lawendowa Osada - jeden z laureatów konkursu)

Zobacz również:

1 komentarze

  1. Ja zawsze dorabiałam sobie jadąc na wieś do dziadków. Pomagałam przy żniwach komu tylko się dało jak to mówili: "ręce do roboty w polu zawsze potrzebne." Uwielbiałam te wyjazdy choćby ze względu na naleśniki śniadaniowe które robiła babcia. Fascynowały mnie również wszystkie kombajny a najbardziej rozrzutniki do obornika :D Myślę, że jeśli miałabym okazję przeprowadzić się na wieś zrobiłabym to bez zastanowienia.

    OdpowiedzUsuń