News! Kampania POT - "Odpocznij w Polsce"
22:25
Polska Organizacja Turystyczna, aby
wesprzeć polską branżę turystyczną, rozpoczyna kampanię „Odpoczywaj w Polsce”.
Celem akcji jest zainspirowanie Polaków do podróżowania po kraju. Akcja została
opracowana wspólnie z regionalnymi i lokalnymi organizacjami turystycznymi.
Z reprezentatywnych
badań przygotowywanych na zlecenie POT wynika, że aż 87% Polaków, którzy
planują urlop w najbliższych miesiącach, zamierza spędzić go na terenie Polski.
To pozwala z optymizmem spojrzeć na perspektywę tegorocznych wakacji.
Najczęściej wybierane kierunki to góry (34%), morze (27%) lub miejscowości
położone przy jeziorach (16%).
Na
potrzeby kampanii POT stworzył stronę odpoczywajwpolsce.pl,
gdzie prezentowana jest oferta turystyczna naszego kraju. ¾ Zależy nam na tym, żeby pokazać
Polakom, ile wyjątkowych miejsc czeka na nich w kraju. To punkty startowe do
odkrywania okolicy. Na stronie internetowej kampanii za pomocą interaktywnej
mapy prezentujemy najlepsze polskie produkty turystyczne nagrodzone
Certyfikatami POT, zdobywców tytułu „Polska Marka Turystyczna” oraz laureatów
konkursu „EDEN – European Destination of Excellence” i „Na wsi najlepiej – 12
dobrych praktyk w turystyce wiejskiej”. Zachęcamy także do odwiedzania miejsc
znajdujących się na liście światowego dziedzictwa UNESCO czy do poznawania
bogactwa parków narodowych ¾
powiedział Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Kampania
rozpoczęła się 6 czerwca br. i potrwa osiem tygodni. W tym czasie Polacy będą mogli poznać ofertę turystyczną wszystkich regionów kraju. Przez osiem
weekendów z rzędu poszczególne województwa będą promowane w cyklu „PnŚ na lato
– Odpoczywaj w Polsce”. Każdy odcinek będzie poświęcony innemu regionowi.
Miejsca promowane w telewizji śniadaniowej zostały wskazane przez regionalne
organizacje turystyczne. Szacowana oglądalność programu „Pytanie na Śniadanie”
w weekendy wynosi ponad pół miliona widzów. Ponadto spoty zachęcające do
wejścia na stronę internetową odpoczywajwpolsce.pl
będą wyświetlane w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych: główne kanały i kanały tematycznych TVP oraz Polsat i Polsat News.
Estymowana liczba kontaktów z reklamą podczas całej akcji wynosi prawie 160
mln. Dodatkowo kampania będzie wsparta reklamami internetowymi.
Kampania
promowana będzie także w pociągach PKP Intercity.
0 komentarze