Trzy noce w Kempinskim

13:45


Szykuje się pobyt jak z Baśni tysiąca i jednej nocy.  Własnie dowiedziałam się, że pierwszą część mojego tygodniowego pobytu w Egipcie spędzę nad morzem Czerwonym w przepięknym, pięciogwiazdkowym hotelu Kempinski nad zatoką Soma - dokładna nazwa Kempinski Hotel Soma Bay.

 Ci, którzy znają mnie dłużej wiedzą, że hotele to moja pasja, Uwielbiam poznawać nowe obiekty, zwłaszcza te z górnej półki.

W Kempinskim jeszcze nie spałam, a jest to najstarsza sieć hotelowa świata. Jej nazwa pochodzi od Betholda Kempinskiego, który urodził się we... Wrocławiu, po czym jego rodzina w 1872 r. przeniosła się do Berlina. Hotel, w którym będę mieszkać to dawna, mauretańska forteca ze wschodnimi akcentami. Mauretański jest też wystój każdego z 325 pokojów, w tym 34 suites. W hotelu znajduje się również spa, - oto link do filmiku: http://www.360tourist.net/view-tour/6052/en
http://www.kempinski.com/en/soma-bay/hotel-soma-bay/overview/image-gallery/
(Zdjęcia Kempinski Hotel Soma Bay)

Zobacz również:

0 komentarze