TOSKANIA ZE MNĄ I BIUREM PODRÓŻY CIAO ITALIA!

01:46


Sugestywne pejzaże, kamienne miasteczka na wzgórzach, aleje cyprysów, gaje oliwne, faliste wzgórza pokryte winoroślą, lekko zamglone światło, które sprawia, że krajobraz wygląda jak namalowany... Będziemy zwiedzać, degustować i cieszyć się pięknem toskańskiej zwyczajności-niezwyczajności. W terminie 6 - 14 czerwca br.  stołeczne Biuro Podróży Ciao Italia! organizuje wycieczkę do Toskanii, jakiej jeszcze nie było. Będę miała zaszczyt być pilotem grupy! Program został przygotowany wspólnie przeze mnie i BP Ciao Italia!, które może się już pochwalić 20-letnim stażem na rynku i wieloma udanymi imprezami do słonecznej Italii na koncie. W programie: Florencja, Siena, Piza, Lukka, San Gimignano, święto pizzy i degustacja win oraz kąpiel w wodach termalnych. 

Więcej na ten temat na stronie BP Ciao Italia! http://www.ciaoitalia.pl/Wlochy?oferta&id_oferta=87 oraz na stronie FB imprezy: https://www.facebook.com/events/394073100744125/448437258641042/?comment_id=448585981959503&notif_t=event_mall_reply

Miłe Panie i Panowie bardzo Mili też - zapraszam na toskańskie szlaki. W imieniu BP Ciao Italia! gwarantuję niezapomniane wrażenia i mnóstwo opowieści o miejscach, które trzeba zobaczyć! A jako przygotowanie do wyjazdu polecam mój włoski przewodnik, opublikowany przez National Geographic:

Zobacz również:

1 komentarze

  1. Ja do Toskanii wybrałam się sama z chłopakiem. Biura podróży nie oferowały takiego pakietu, jak chciałam. Wcześniej poczytałam sobie przewodnik na https://bolonia.pl/ i stworzyłam plan wycieczki :) Dużo więcej zwiedziliśmy niż przypuszczałam.

    OdpowiedzUsuń