Piękne istoty: mężczyźni

15:55




Najseksowniejszy, the hottest, czyli najbardziej rozpalający zmysły, najprzystojniejszy – to najpopularniejsze dziś przymiotniki określające urodę panów.

Bradley Cooper, Robert Pattinson, Ryan Gosling, książę Harry. Światowe rankingi pism lifestylowych najpiękniejszych panów na świecie dostrzegają  zazwyczaj jedynie wśród najbardziej znanych aktorów, ewentualnie koronowanych głów.
Ja sporządziłam własną listę  „modelowych” przedstawicieli płci brzydszej. Ponadczasową, bo sięgnęłam do czasów najdawniejszych i różnych kultur. W ten sposób zobaczymy, jak zmieniał się przez wieki ideał męskiego piękna. Przy czym również postawiłam na „celebrytów”, tyle, że inaczej rozumianych. Jednym z nich jest dla mnie Marek Aureliusz, którego w Rzymie na Kapitolu jestem w stanie odwiedzić o każdej porze, nawet o wschodzie słońca, co widać na zdjęciu ilustrującym ten post.
Poznajcie mój ranking pięknych w najnowszym magazynie lotniska Warszawa-Modlin oraz linii autokarowych Polonus Partner ŚWIAT PODRÓŻE KULTURA
https://magazynswiat.pl/wp-content/uploads/2019/06/swiat-kwiecien-2019.pdf
Miłej lektury :)

Zobacz również:

0 komentarze