Warszawa z 41. piętra. Panorama Sky Bar w nowej odsłonie już działa.

18:52



I ja tam byłam. Szampana i wódkę piłam. Gdzie? Jakbym była snobką, to bym teraz napisała, że w jednym z najbardziej trendy miejsc w stolicy. To Panorama Sky Bar  na 40. i 41. piętrze hotelu Marriott. Właśnie od wczoraj można go oglądać w nowej odsłonie. Za wystrój odpowiada Kaczmarek Studio, znane już na naszym rynku ze współpracy z branżą hotelarską - m.in. z Accorem-Orbisem.


 Zbyt krzykliwe kolory poprzedniego designu zastąpiły barwy rozświetlonej Warszawy nocą, która była inspiracją dla projektantów: szarość, czerń, szmaragd, złoto.


Jak zapewniał mnie pan Mirosław Kaczmarek, na pokrywającą podłogi wykładzinę przeniesione zostało zdjęcie wykonane właśnie ze Sky Baru wraz z krzyżówką ulic, która znalazła też odwzorowanie w elementach tapicerki, lustrach, które przykryły filary, półkach za barem.


Moją uwagę przyciągnęły lampy brytyjskich firm BTC i Tom Dixon. W ich dyskretnym, miodowym świetle popijałam (z rozwagą) drinki z wódki i szampana, bo te dwa alkohole są tutaj oferowane w rozmaitych odmianach. Raz po raz też sięgałam do suto zastawionych stołów, co będę musiała potem odpokutować, o ile nie chcę, aby taka wieczorna orgia jedzeniowa zakończyła się zmianą kubatury.
Tak jak nie na co dzień clubbingu nie uprawiam, bo nie lubię, to do Sky Baru wrócę. A organizatorom za zaproszenie na inauguracyjną imprezę dziękuję.


Mam sentyment do tego hotelu, bo w 2012, właśnie w tutejszej restauracji włoskiej Parmizzano's odbyła się promocja mojej książki "Włochy jakich nie znacie" dla grupy wybranych dziennikarzy w formie chief's table - czyli przy stole szefa, na zapleczu restauracji z możliwością zaglądania w garnki. To świetne miejsce dla wybranych! I ja tam byłam. Szampana piłam również za moich czytelników. I za wczorajszy rekord wejść 1170! Dziękuję i czekam na więcej. Przy okazji polecam swoją recenzję tego miejsca w "Rzeczpospolitej": http://www.rp.pl/Hotele/301309970-Marriott-kopiuje-Warszawe.html#ap-1 (Zdjęcia: własne i hotel Marriott)

Zobacz również:

0 komentarze