Rocznica kanonizacji Jana Pawła II

03:21



Krótkie wspomnienie dzisiaj. 27 kwietnia 2014 roku uczestniczyłam wraz z grupą, czyli jako pilotka w kanonizacji naszego papieża w Watykanie. Przyjechaliśmy naturalnie jak tysiące innych osób dzień wcześniej czy raczej wieczór wcześniej tak, aby zająć dobre miejsce. Mieliśmy szczęście, bo miejscówka okazała się wyjątkowo dobra - na trasie przejazdu papieża Franciszka. Natomiast ja ten czas pamiętam nie tylko jako wyjątkowe rekolekcje, ale też jeden z najpiękniejszych spacerów, jakie odbyłam po Rzymie. Nocą. Grupa została, a ja ruszyłam " w Wieczne Miasto". W pobliżu Watykanu wszystkie bary, knajpki i sklepy były otwarte - nastawione na "zarobienie" na pielgrzymach, ale dalej był już tylko pusty Rzym, zupełnie tak jak teraz i ja. Chodziłam po nim całą noc, ale podczas uroczystości kolejnego dnia nie czułam zmęczenia, tylko jakąś napędzającą mnie od środka radość.

Zobacz również:

0 komentarze