Moje książki (i ich autorka) na ŻOLI Market w Warszawie

05:14


Gdzie kolejna, żoliborska inicjatywa, tam i ja. Dlatego naturalnie pojawię się też jutro, czyli w niedzielę 28 lipca na warszawski ŻOLI Market. Ja i moje książki – proszę zatem szukać mojego stoiska czy raczej… stoliczka. Postaram się na nim zgromadzić wszystkie moje publikacje, zarówno przewodniki wydane przez National Geographic:  „Wakacje za pół ceny”, „Europa za pół ceny”, Włochy jakich nie znacie (do wyboru dwa wydania)”, jak i gorący „Romans po włosku”, tak chętnie kupowany przez panie wybierające się na wakacje. Postanowiłam również włączyć do oferty moje teksty opublikowane w serii „Poznaj miasta w 48 godzin”, też wydane przez NG, a polecane przez Martynę Wojciechowską. Będzie je możn obejrzeć, nabyć z podpisem autorki, porozmawiać o podróżach i moim blogu. A przy okazji odbyć też innego rodzaju podróż, do świata polskiego designu, bo ŻOLI Market to impreza modowa: ubrania i biżuteria oraz dodatki od rodzimych projektantów. Ceny przewidziano na każdą kieszeń. Zapraszam więc w godzinach 12-19 do Restauracji „Antrakt” (w budynku, gdzie mieści się Teatr Komedia, ul. Słowackiego 19a). Do zobaczenia, do jutra! https://www.facebook.com/events/600208833332813/?fref=ts

Przy okazji proszę zajrzeć do zakładki Anna Romana opowiada, gdyż czeka tam kolejna porcja wspomnień mojej cioci, tym razem z zapłakanej deszczem Wenecji…

Zobacz również:

0 komentarze