Moje wojaże intelektualne - czyli nowa strona na blogu

05:42



Na wiolonczeli jak na latającym dywanie pojawia się grupa muzyków w barokowych strojach. Płyną nad dawnym sercem Serenissimy - Wenecją niczym miraż, wspomnienie czasów świetności. Taką animację obejrzy każdy, kto wejdzie na stronę Rondò Veneziano , kameralnego zespołu, który od 35 lat popularyzuje w popowej wersji utwory muzyki klasycznej. 
To jedno z moich najmilej wspominanych odkryć muzycznych, a było ich wiele i nie dotyczyły tylko sfery działania jednej muzy. Dobra książka - nie koniecznie będąca akurat przewodnikiem, ciekawy film, ale i sztuki plastyczne. To one od zawsze towarzyszyły mi w peregrynacjach po lądach rozmaitych. Sięgałam po nie (i nadal to czynię) przed podróżą, ale i odkrywałam nieznane mi jeszcze na szlaku. A teraz chętnie się nimi podzielę, miłe Panie i Panowie bardzo mili też. Zapraszam na nową stronę: Wojaże intelektualne, gdzie na razie figuruje tylko jeden mój wpis, ale będzie ich więcej. Jednocześnie zlikwidowałam stronę o promocjach i okazjach cenowych, bo te umieszczam na bieżąco w newsach.

Zobacz również:

0 komentarze