Włoski w Santa: kursy, które nawet doczekały się powieści!

03:55



Do kursów języka i kultury włoskiej w Santa Margherita Ligure we włoskiej Ligurii sentyment mam ogromny. Trzy letnie sezony lat 90. spędzone w obłędnym otoczeniu (proszę obejrzeć filmik http://www.youtube.com/watch?v=5J88gbdftho)
w bardzo międzynarodowym gronie - niektóre przyjaźnie odnowiłam via FB, pozwoliły na "doszlifowanie" znajomości włoskiego. Dlatego bez oporów rekomenduję moją "szkołę", od zawsze pod sekretarską egidą Manueli Sciandry, która jest fantastycznym organizatorem i koleżanką zarazem.

A jak już miłe Pani i Panowie bardzo mili też, obejrzą sobie wspomniany filmik, to zachęcam do lektury "Romansu po włosku" - bo właśnie kursy w Santa stały się inspiracją do tej mojej książki, napisanej pod pseudonimem Annalisa Fiore.

Naturalnie wszystkie postacie i opisane fakty są tylko i wyłącznie dziełem mojej wyobraźni. Natomiast krajobrazy i atmosfera, jak najbardziej oddające rzeczywistość!

Zobacz również:

0 komentarze