Na czasie! - debiutuje nowy portal dla klientów biur podróży
04:11
Zdecydowanie kibicuję tej jakże potrzebnej dziś inicjatywie! Rozpoczął działalność
pierwszy portal służący wiedzą i pomocą dla klientów biur podróży: www.podrozujzglowa.pl
Twórcy portalu zapewniają, że odpowiedzi na wszelkie pytania związane z
wyjazdem, będą udzielane klientom bezpłatnie, w ciągu 48 godzin.
Jego pomysłodawczynią i założycielką jest Maria
Gajewska, absolwentka turystyki międzynarodowej, która przepracowała w
branży turystycznej 15 lat. Na portalu, klienci biur podróży znajdą
odpowiedzi na podstawowe pytania:
- Na co zwracać uwagę
podpisując umowę?
- Jak sprawdzić
wiarygodność i kondycję biura?
- Dlaczego nie warto
płacić za wycieczkę gotówką?
- Jak dopasować ofertę do
swoich oczekiwań?
- Dlaczego nie działa
ubezpieczenie po wypiciu alkoholu?
- Czy mamy prawo do
reklamacji z powodu opóźnienia samolotu?
- Ile mamy czasu na
złożenie reklamacji?
Odpowiedzi na wszystkie powyższe i pozostałe pytania
zgrupowane są na portalu w trzech głównych „boksach”: „PRZED WYJAZDEM”, „W
TRAKCIE” i „PO POWROCIE”. Ponadto, klienci biur podróży mogą zadawać
indywidualne pytania, na które udzielona zostanie im odpowiedź najpóźniej w
ciągu 48 godzin (MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z WYJAZDEM? NAPISZ DO NAS - CHĘTNIE
ODPOWIEMY). Podrozujzglowa.pl to również blogosfera.
Swoje konkretne porady dla turystów zamieszczają na portalu: sprzedawca
wycieczek, rezydent oraz organizator wyjazdów. Portal informuje też, w jakich
miesiącach najlepiej jechać na wypoczynek do krajów spoza Europy. Ma służyć
również wymianie informacji, gdzie w Polsce miło i ciekawie spędzi czas np.
rodzina z dziećmi.
Kontakt:
0 komentarze