Efekt Franciszka

01:43



Na ile papa Francesco i Światowe Dni Młodzieży przysłużyły się turystyce w Małopolsce? To pytanie nurtowało mnie już od pierwszych dni imprezy. A zwłaszcza, gdy na własne oczy zobaczyłam tłumy pielgrzymów opuszczające, niczym gigantyczne odnogi rzeki, Campus Misericoriae. Jak również tych, których zastałam w Krakowie. Nie uczestniczyłam w ŚDM, ale odbierałam z nich jedną z grup, aby przewieźć z grodu Kraka do stolicy. 48 Brazylijczyków w autokarze na przemian opowiadało mi swoje wrażenia. Byli jednoznacznie zachwyceni: Polską, naszą gościnnością, zabytkami i przyrodą. Spora część deklarowała, że jeszcze do nas powróci. Postanowiłam przeprowadzić zatem wywiad na temat "efektu Franciszka". Właśnie ukazała się w Aktualnościach Turystycznych POT: http://www.aktualnosciturystyczne.pl/wiadomoci-rot-i-lot/spodziewamy-sie-dlugofalowego-efektu-franciszka (Zdjęcie: MOT)

Zobacz również:

0 komentarze