News! Brixiaflorum w Brescii czyli jeszcze o kwiatach

08:31

Jak wiosna, to i kwiaty. Imprez z ich udziałem na Półwyspie Apenińskim będzie więc mnóstwo i zapewne jeszcze niejeden raz będę polecać kolejne, "pachnące" wydarzenia. Dopiero co wspominałam o targu kwiatowym w toskańskim Grosseto, aby teraz namawiać do udziału w Brixiaflorum, targu kwiatowym w Brescii. Jego dwie odsłony są przewidziane na najbliższą niedzielę 6 kwietnia oraz 4 maja. Jeśli zatem ktoś z Miłych Pań i Panów bardzo miłych też znajdzie się w Lombardii, zachęcam do przyjazdu do Brescii, skąd już tylko godzinka nad zjawiskowe jezioro Garda. Targ kwiatowy w starej części miasta może być niecodziennym preludium do odkrywania bezcennych starożytności (a i "wynalazków" nowoczesności), jakich i ja się nie spodziewałam, gdy po raz pierwszy zwiedzałam Brescię: http://italiannawdrodze.blogspot.com/2013/12/brescia-na-cztery-pory-roku.html, http://italiannawdrodze.blogspot.com/2013/12/metro-w-brescii.html  (źródło i zdjęcie: Bresciatourism)

Zobacz również:

0 komentarze