Pilotka do wzięcia również zimą :)

03:23




Przypominam się i polecam nieustająco biurom podróży jako pilotka z przeszło dwudziestoletnim stażem i licencją. Włoski i Włochy mam w jednym palcu, czego dowodem niech będzie choćby mój przewodnik "Włochy jakich nie znacie", dwukrotnie wznawiany przez National Geographic, ale również i ten poczytny blog. Poza grupami wiosenno-jesienno-letnimi, objazdówkami autokarowymi i samolotowymi, chętnie wybiorę się też na pobytówkę i to zimą, bo na nartach szusuję, choć z umiarem. Dlatego z przyjemnością będę towarzyszyć grupom amatorów białego szaleństwa, dorosłych i młodzieży, z którą mam zawsze fajny kontakt. Przy okazji - znam też bardzo dobrze angielski, a Europa nie ma dla mnie tajemnic (vide mój przewodnik National Geographic"Europa za pół ceny"). Nie straszne mi też wyprawy do północnej Afryki, z Egiptem włącznie czy na Karaiby! Zainteresowanych proszę o kontakt na mail: a.klossowska@wp.pl, anklossowska@gmail.com lub tel. 606 805 458

Zobacz również:

0 komentarze