POLECAM MOJE KSIĄŻKI POD CHOINKĘ!

12:22

Nie zamierzam być skromna :) Uważam, że moje książki są świetnym prezentem pod choinkę. Dla osób, które chcą ruszyć w objazd po świecie powstała moja pierwsza publikacja, "Wakacje za pół ceny" - piękne wydanie quasi albumowe pełne fotografii na miarę wydawnictwa National Geographic:
 Kolejną propozycją jest kompendium "ekonomicznego" wojażowania po Europie (20 krajów: wszystko o noclegach, transporcie, jedzeniu, zakupach i moje autorskie trasy zwiedzania oraz ogromna ilość użytecznych adresów stron www):
Oto najbardziej wnikliwa jej recenzja: http://kirzenska.wordpress.com/2014/04/17/europa-za-pol-ceny-niezwykly-przewodnik-po-naszym-kontynencie-anna-klosowska/#more-1788
Natomiast wielbicielom Włoch dedykuję najbliższą memu sercu pozycję:
Oto jej najlepsza recenzja pióra wytrawnego podróżnika i autora przewodników, Grzegorza Micuły: http://www.globtroter.info/wydawnictwa/1383-wochy-jakich-nie-znamy Ta książka została wyróżniona w konkursie:
Okładka II wydania wygląda tak:
A w zimowe wieczory gorąco zachęcam do sięgnięcia po mój romans, napisany pod pseudonimem Annalisa Fiore. Rozgrywa się w pięknych krajobrazach Ligurii, Wenecji Euganejskiej i Trentino:
Wszystkie książki można nabyć w najlepszych księgarniach internetowych, ale również zamówić u mnie - wówczas z moim autografem i wpisem specjalnie dla osoby obdarowywanej! Kontakt przez FB lub na mail: a.klossowska@wp.pl Cena powiększona o koszt przesyłki.

Zobacz również:

0 komentarze