Gotowałam z Mistrzem

03:42


Gdy zamieściłam tę informację na swojej tablicy FB, zaraz spadł na mnie grad pytań o to, co konkretnie przyrządzałam i, naturalnie o przepisy. Co do tych ostatnich – odsyłam do katalogu biura podróży Hellas Travel, które prowadzi  gwiazda programu kulinarnego w TVP HD „ Teo-ria Teo Vafidisa”.

Propozycje wyjazdów są w nim bowiem przeplatane propozycjami przyrządzenia greckich dań. Natomiast ucieszyłam się z możliwości gotowania pod batutą mistrza i poczułam nieco jak bohaterowie programu Master Chief. Teo bowiem nie kryguje się nawet przed prasą i podczas lekcji daje troszkę „popalić”. Ale to dobrze, bo dzięki temu dowiedziałam się, jak fachowo kroić warzywa czy mięso.

Jednocześnie nasz nauczyciel okazał się dżentelmenem w każdym calu – wyręczając mnie oraz koleżankę w „obróbce” czosnku tak, aby damy tą wątpliwą perfumą nie prześmierdły. Zainteresowanych bliższym poznaniem oferty biura, która banalna nie jest, odsyłam do mojego „czołówkowego” dziś tekstu na Turystyka.rp.pl http://www.rp.pl/artykul/705167,1071607-Grecja-palce-lizac.html Miłej lektury!

Zobacz również:

0 komentarze