News! Hotels.com: 18 sposobów na lepsze podróżowanie w 2018 roku
13:30
Krótkie wakacje to
najlepszy sposób na pozbycie się zimowego przygniębienia. Tymczasem wielu z
nas, kierując się chęcią podreperowania domowego budżetu po wydadkach
związanych ze świętami, odkłada podróżowanie na później. Dlatego też eksperci
Hotels.com® przygotowali specjalne rady, które podpowiedzą nam jak podróżować
taniej i mądrzej, zarówno podczas zimy, jak i przez cały rok.
1.
Styczeń to najtańszy miesiąc do podróżowania. Styczeń to
najspokojniejszy miesiąc
w turystyce oraz idealny czas na złapanie okazji. W bazie Hotels.com dostępnych jest aż 10 niezwykłych ofert, dzięki którym można zarezerwować pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu już za mniej niż 200 zł za noc!
w turystyce oraz idealny czas na złapanie okazji. W bazie Hotels.com dostępnych jest aż 10 niezwykłych ofert, dzięki którym można zarezerwować pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu już za mniej niż 200 zł za noc!
2.
Niedzielne noclegi w miastach są zwykle najtańsze. Weekendowi podróżni
wyjechali, a do poniedziałkowego szczytu jeszcze daleko. Hotele często
przygotują spcjalne oferty na niedziele, dzięki czemu możemy skorzystać z
wyższego standardu za cenę normalnego pokoju.
3.
Rezerwuj mobilnie - według raportu Mobile
Travel Tracker Hotels.com w 2017 r. 54% podróżujących na całym świecie
zarezerwowało hotel przy pomocy smartfonu. Ta liczba cały czas rośnie. Obecnie
warto się przestawić na mobilność, ponieważ oferty specjalne są często dostępne
wyłącznie dla użytkowników smartfonów.
4.
Zarezerwuj pobyt w
dzielnicy biznesowej.
Wiele miast będących centrum biznesu, np. Tokio, Londyn, Bruksela czy Sao
Paulo, oferują noclegi w doskonałych cenach w weekend, gdy osoby związane
zawodowo z biznesem wracają do domów.
5.
Programy lojalnościowe. Zapisując się do programów
lojalnościowych można korzystać z najkorzystniejszych stawek, kuponów
rabatowych, gratisowych noclegów, czy nawet obsługi VIP. Hotels.com
Rewards™
to unikatowy program Hotels.com – rezerwując 10 dniowy pobyt w hotelu można
otrzymać jeden dodatkowy nocleg**.
6.
Podróżuj ze swoim
pupilem.
Zdarza się, że hotele przyjazne zwierzętom oferują największe pokoje osobom
podróżującym wspólnie ze zwięrzętami.
7.
Rezerwuj na ostatnią
chwilę.
Czasy, gdy trzeba było rezerwować hotele z wielomiesięcznym wyprzedzeniem już
dawno minęły. Często to właśnie rezerwacja na ostatnią chwilę może przynieść
największe oszczędności.
8.
Jeśli chcesz jak najlepszy pokój, poproś o wyższe piętro. Apartamenty i pokoje
o podwyższonym standardzie zwykle znajdują się na górnych piętrach.
o podwyższonym standardzie zwykle znajdują się na górnych piętrach.
9.
Aby uzyskać pokój o podwyższonym standardzie, zamelduj się
jak najpóźniej.
Jeśli pojawimy się w hotelu w późniejszych godzinach, istnieje szansa, że
wszystkie pokoje standardowe, czyli najczęściej rezerwowane przez gości, będą
już przydzielone. Dzięki temu być może uda nam się zamieszkać w pokoju o
podwyższonym standardzie.
10.
Informuj hotel o specjalnych okazjach. Często warto
poinformować hotel o ważnych wydarzeniach w naszym życiu, które zdecydowaliśmy
się świętować podczas naszego wyjazdu, np. urodziny czy miesiąc miodowy. Jeśli
poinformujemy hotel z wyprzedzeniem, obsługa będzie mogła wybrać dla nas
elegancki apartament, w którym być może zastaniemy butelkę szampana.
Najważniejsza rada – nie dzwońmy do
hotelu w godzinach od 10:00 do 13:00, ponieważ recepcja w tym czasie jest
prawdopodobnie zajęta obsługiwaniem długiej kolejki gości opuszczających hotel.
11.
Siła recenzji i mediów społecznościowych. Opinie gości i
widoczność w mediach społecznościowych to obecnie podstawa egzystencji każdego
hotelu. Meldując się na recepcji, poinformujmy, że mamy w planach napisanie
recencji, śledzenie profili hotelu w mediach społecznościowych oraz oznaczanie
go w nich przy każdej okazji, a być może uda nam się zdobyć specjalne gratisy.
12.
Zawsze
proś o pokój na rogu. Jeśli to możliwe, postarajmy się o rezerwacje pokoju
zlokalizowanego w rogu budynku. Hotele
są zwykle tak zaprojektowane, że pokoje na rogu mają największą powierzchnię i
największe okna, a także są najmniej narażone na hałas.
13.
Zaprzyjaźnij się z obsługą. Okażmy sympatię i
uprzejmość pracownikom recepcji. Dzięki temu często odwzajemnią się tym samym,
udostępniając lepszy pokój i dodatkowe korzyści, takie jak np. późniejsze
wymeldowanie się, vouchery śniadaniowe, butelkę wina, kosz z owocami lub
anulowanie opłaty za korzystanie z minibaru.
14.
Ekskluzywne gratisy. W ostatnich latach
hotelowe gratisy przeszły prawdziwą metamorfozę. Często, zamiast zwykłych
saszetek z szamponem i płynem pod prysznic, możemy otrzymać indywidualnie
zaprojektowane przybory toaletowe i kosmetyki, np. balsam do ciała, czy
maseczki do twarzy, a nawet ekskluzywne magazyny oraz możliwość całodziennego
wypożyczenia rowerów.
15.
Meldując się, zapytaj w recepcji o pakiety śniadaniowe. Jeśli nasza rezerwacja
nie uwzględnia śniadania, pamiętajmy o zapytaniu o oferty specjalne dostępne w
hotelowej restauracji. Być może uda się nam uzyskać duży rabat na posiłki,
zaproszenie na happy hours dla gości lub pakiet „dwa w cenie jednego“.
16.
Wykupienie członkostwa w klubie executive. Niektóre hotele,
szczególnie obsługujące gości biznesowych, posiadają klub executive, który
oferuje dostęp do wielu udogodnień, usług
i gratisów. Za niewielką opłatą możemy uzyskać dostęp do pomieszczenia z darmowymi drinkami i przekąskami, usług pralniczych, pokojów o podwyższonym standardzie, darmowego Wi-Fi oraz czasopism i magazynów. Czasami warto wydać niewiele, aby dużo zyskać.
i gratisów. Za niewielką opłatą możemy uzyskać dostęp do pomieszczenia z darmowymi drinkami i przekąskami, usług pralniczych, pokojów o podwyższonym standardzie, darmowego Wi-Fi oraz czasopism i magazynów. Czasami warto wydać niewiele, aby dużo zyskać.
17.
To co inni wyrzucają, nam może się przydać. Goście zostawiają w
hotelach różne rzeczy, od najprostszych, takich jak adaptery do gniazdek i
szczotki do włosów, po artykuły luksusowe. Rzeczy znalezione to niewyczerpana
skarbnica dóbr, jeśli więc czegoś potrzebujemy, po prostu zapytajmy. Możliwe
bowiem, że obsługa hotelowa będzie mogła nam pomóc.
18.
Poduszki do wyboru. Karta informacyjna w
pokoju dotyczy nie tylko sprzątania czy prania. Hotele chcą, aby ich goście
czuli się jak u siebie w domu. Wybór poduszek to nowy standard dostępny w wielu
hotelach. Jeśli cierpimy na bóle karku lub pleców,recepcja zwykle jest
w stanie zaoferować duży wybór specjalnych poduszek - od twardych jak skała po miękkie jak puch.
w stanie zaoferować duży wybór specjalnych poduszek - od twardych jak skała po miękkie jak puch.
0 komentarze