Wyjątkowe warsztaty z ItaliAnną: Jak napisać bestseller

08:43


Pierwszą książkę napisałam do szuflady. 16 zeszytów w pięć lat! Drugą postanowiłam już wydać. I udało się. Została bestsellerem, jak kolejne dwie, jakie opublikowałam. Teraz receptę na sukces pragnę "sprzedać" innym. Miłe Panie i Panowie bardzo mili też - zapraszam na wyjątkowe warsztaty "Jak napisać bestseller". Będziemy spotykać się przy aromatycznej, włoskiej kawie, w wyjątkowym miejscu pełnym książek na Starym Żoliborzu. W niewielkich, kilkuosobowych grupach. I pracować nad każdą formą literacką, zarówno prozą jak i poezją. A także zgłębiać sekrety rynku wydawniczego - podzielę się m.in. wiedzą dotyczącą sporządzania jak najbardziej korzystnych dla Autora umów.
Poza 20-letnim stażem w zawodzie dziennikarza jestem polonistką! Wynajmuję się też jako ghostwriter, czyli piszę książki dla innych osób na zamówienie. Więcej na temat moich książek na stronie: http://italiannawdrodze.blogspot.com/p/moje-ksiazki.html Po szczegóły zapraszam do kontaktu osobistego: a.klossowska@wp.pl

Zobacz również:

0 komentarze