Na czasie! - debiutuje nowy portal dla klientów biur podróży

04:11

Zdecydowanie kibicuję tej jakże potrzebnej dziś inicjatywie! Rozpoczął działalność pierwszy portal służący wiedzą i pomocą dla klientów biur podróży: www.podrozujzglowa.pl  Twórcy portalu zapewniają, że odpowiedzi na wszelkie pytania związane z wyjazdem, będą udzielane klientom bezpłatnie, w ciągu 48 godzin.

Jego pomysłodawczynią i założycielką jest Maria Gajewska, absolwentka turystyki międzynarodowej, która przepracowała w branży turystycznej 15 lat. Na portalu, klienci biur podróży znajdą odpowiedzi na podstawowe pytania:
  • Na co zwracać uwagę podpisując umowę?
  • Jak sprawdzić wiarygodność i kondycję biura?
  • Dlaczego nie warto płacić za wycieczkę gotówką?
  • Jak dopasować ofertę do swoich oczekiwań?
  • Dlaczego nie działa ubezpieczenie po wypiciu alkoholu?
  • Czy mamy prawo do reklamacji z powodu opóźnienia samolotu?
  • Ile mamy czasu na złożenie reklamacji?
Odpowiedzi na wszystkie powyższe i pozostałe pytania zgrupowane są na portalu w trzech głównych „boksach”:  „PRZED WYJAZDEM”, „W TRAKCIE” i „PO POWROCIE”. Ponadto, klienci biur podróży mogą zadawać indywidualne pytania, na które udzielona zostanie im odpowiedź najpóźniej w ciągu 48 godzin (MASZ PYTANIE ZWIĄZANE Z WYJAZDEM? NAPISZ DO NAS - CHĘTNIE ODPOWIEMY). Podrozujzglowa.pl to również blogosfera. Swoje konkretne porady dla turystów zamieszczają na portalu: sprzedawca wycieczek, rezydent oraz organizator wyjazdów. Portal informuje też, w jakich miesiącach najlepiej jechać na wypoczynek do krajów spoza Europy. Ma służyć również wymianie informacji, gdzie w Polsce miło i ciekawie spędzi czas np. rodzina z dziećmi.
Kontakt:

Zobacz również:

0 komentarze